Rebranding

Massage med nærvær

massage-naervaer-logo

Med fysiurgisk massage, laserterapi og andre teknikker hjælper Saara hendes klienter af med smerter, spændinger og stress. 5 års jubilæum, var lig med endelig tid til at skabe en grafisk identitet for hendes brand.

HVAD VAR OPGAVEN?

Saara fra Massage med nærvær ønskede at løfte sit brand til næste niveau. Det skulle ske i forbindelse med virksomhedens 5 års jubilæum. Saara ønske at få tegnet et “rigtigt” logo, hvor der er tænkt over sammenhængene og budskabet. Hun bruger i forvejen bladranker på nogle af hendes materialer og en sart grøn farve.

HVAD BLEV RESULTATET?

Logo med masser af symbolik
Visitkort design og tryk
Hjemmeside, gennem kursus hos Iværksætter.nu

TONE // STIL

Nærvær

Livskraft

Energi

Iværksætter logo rodfæstet i virksomhedens værdisæt

På logo-siden har jeg arbejdet med ordet nærvær. Hænderne symboliserer nærværet, massagen og det at Saara er rigtig god til at tage hånd om sine kunder. Hendes klinik har er personligt præg, hvor hjertet sidder på rette sted. Derfor holder hænderne om hjertet, der dannes af de 2 tommelfingre. Håndfladerne viderefører bladene fra den øvrige identitet der bruges. Hændernes position er desuden bevægelsen ved massagen.

For mig, er det på den måde, vigtigt altid at lægge symbolik og betydning i et logo. Det gør at logoet ikke bare er et stykke ligegyldigt grafik, men fortæller en historie.

 

massage-naervaer-logo
  • Hold musen over billedet af skærmen, og se mere af layoutet.
  • Tryk på billedet for at se hele hjemmesiden

Hjemmesiden valgte Saara at lave selv, gennem vores hjemmeside workshop på iværksætter.nu
På den måde har Saara lært, selv at ændre og vedligeholde hjemmesiden. Det har givet hende langt større handlefrihed, når hun skal oprette nye sider og aktuelle tilbud.

logo-klinik

Den grønne farve er en opfriskning af en eksisterende sart grøn i Saara’s klinik. Farven er inspireret af de forårsgrønne bøgeblade der titter frem i maj måned. En glad farve med stor positivitet og livskraft.

Har du en klinik – ligesom Saara?

Så har du helt sikkert også brug for en hjemmeside og branding, der kan hjælpe dig til at skaffe kunder i klinikken via din hjemmeside. Men du er træt af telefonsælgere, der lover guld og grønne bøgeskove.

Hos mig er det anderledes (du får kun grønne bøgeskove, hvis du beder om det – ligesom Saara).

Jeg tager et strategisk afsæt i designet. Hvor vil du hen? Hvad skal kunderne kunne? Hvordan passer designet med din klinik, dit øvrige markedsføringsmateriale osv. Her kan det hele lade sig gøre, designet tilpasse 100%.

Del med andre
Del på facebook
Del på twitter
Del på linkedin
Del på pinterest
Del på email
Scroll til toppen