The Powerful Intent

coach-branding

DET HAR JEG HJULPET MED

Samarbejdet med Karin fra The Powerful Intent startede med en hjemmeside. En side, hvis krav var, at Karin kunne arbejde videre med siden efterfølgende. I hendes business kommer der hele tiden nye produkter til, og det gør det nødvendigt for hende selv at kunne oprette f.eks. en salgsside.

Jeg har lavet grundsetuppet, med alle standardsider + salgssider. Herefter har Karin selv varetaget siden. Ret smart, hvis man hele tiden skal rykke på nye ting.Det specielle drag & drop system, gør at det er nemt for Karin selv at lave ret fede sider, uden hele tiden at skulle bruge tid og penge hos mig.

Karins side er ret teksttung, derfor har det været en kunst at få letheden frem, samtidig med at den skulle udstråle POWER.

I fase 2 har vi arbejdet med hendes branding. Farverne definerede vi i step 1, og brugte hendes daværende logo. I fase 2 arbejdede vi med et nyt logo + en ny præsentationsskabelon + word template + facebook og WebinarJam billeder. Så en ret omfattende fase 2.

Ved at dele det op i 2 faser, får man tid til at vænne sig til ens nye look. Kunderne gør det også, og så langsom implementerer man det nye design, så ikke man selv og slutkunden bliver forvirret og slet ikke kan genkende virksomheden.

YDELSER

BRANDING
WEB DESIGN
coach-visuel-identitet

Gammelt logo

thepowerfulintent-logo

Nyt logo

coach-identitet

Logo symbolik

At et logo har symbolik, og tråde til værdier, virksomheden eller kunderne er vigtigt for mig. På den måde skaber jeg et logo som "passer" til virksomheden, giver mening og holder længe.

Cirklen med kernerne, beholdt sin ”æble-form” fra det gamle logo, men danner samtidig hele æbleskive-figuren.

Logoet er feminint, uden dog at blive for romantisk. Det passer godt til farveuniverset og look'et på hjemmeside, med de slidte og kraftige baggrunde.

De 2 streger er med til at skabe balance, som den vægt man vejer sit liv på. Der skal helst være balance.

”Hensigten” nederst udtrykker det skrøbelige og tynde, vægtstængerne der forsøger at balancere og bære det kraftfulde. Vægtstængerne er ikke sat midt i cirklen, men ca. 2/3 nede, for at skabe samme billede som hvis man forstiller sig cirkusartisten på linen, der på sin et-hjulede cykel prøver at holde balancen med sine vægtstænger. Den balancegang klienterne kender fra hverdagen.

Brand farver

Den gule og mørke koks er de gennemgående farver. Logoet og de sekundære farver er dog også lavet i flere farvevarianter. De sekundære farver bruges også på hjemmesiden. Den gule farve er et modigt valg, men valgt fordi den er et rigtig godt symbol på POWER.

Den gule er inspireret af mælkebøtter. Den rosa stammer fra en bluse Karin har på, på en af billederne.

coach-logo
Coach-gammel-hjemmeside

Den gamle hjemmeside, som den så ud før vi lavede en total make-over.
Et ret godt billede af, hvordan mange hjemmesider der er lavet for et par år siden ser ud.

coach-hjemmeside

Den nye hjemmeside, som er langt mere kraftfuld og karismatisk.

coach-website
coach-salgsside
skru-op-for-sit-liv-titellogo-sort

Kampagnelogo til salgsside

coach-praesentation
coach-powerpoint
coach-brevpapir
coach-branding-brevpapir

Er du selv coach, og føler at dit brand, din hjemmeside og din visuelle identitet er sakket lidt bagud af dansen?

Lad os tale sammen

Kontakt mig på dd@dorthedo.dk og fortæl mig lidt om din virksomhed, hvad du har brug for hjælp til og hvad der er din største udfordring i din virksomhed. Så vil du blive kontaktet for en uforpligtende snak og et tilbud.

Efterlad en kommentar